Sunday, July 29, 2012

[ share ] My Supplement semasa Pregnant

Salam
ni satu lagi supplement yg saya ambil semasa mengandung
akhirnya jumpa juga 
nak dijadikan cerita
setiap kedai saya pergi saya tanya ada tak air klorofil Gamat Emas
rata2 semua dealer, seller ckp tak ada
saya pulak lupa wrapper die mcm mana
itupun waktu bersalin nur dini dulu kawan yg belikan 
guna kad ahli die

Rupenye...
ni la nama sebenar die
hehehe

C3 SPIRULINA GAMAT EMAS

KALO TAK SILAP HARGANYA RM 50 after diskaun(bukan ahli)

C3 Spirulina ni bagus untuk mengurangkan keletihan semasa mengandung
lebih-lebih lagi di bulan puasa ni

takde pantang larang pun kalo nak minum
 just sebagai supplement
sy mmg slalu buat dan ada je dlm peti ais
ada yang minum satu sudu pastu baru minum air
tapi saya prefer bancuh jer dalam air
rasanya pun mcm blackcurrant tapi tak berapa manis la

ok..itu aje
wassalam

No comments:

jom baca entri ni juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...