Saturday, November 26, 2011

[ share ] SALAM MAAL HIJRAH





Salam Maal Hijrah

sedar2 dah masuk tahun baru Islam 1433 H dah

Alhamdulillah

Tahun 1432 banyak yang telah kulalui

Syukur kerana Tuhan Yang Maha Esa kerana masih lagi memberikan kesempatan kepada diri

untuk memperbetulkan kesilapan dan kealpaan diri

Setiap tahun walau sesibuk mana pun, ku akan pastikan berdoa untuk akhir tahun dan awal tahun

Hari ini, kucuba mengingat kembali setelah setahun kulalui suka duka manis dan pahit kehidupan

Alhamdulilllah ku masih kuat kerana Allah Taala

kerana Suami tercinta Mohd Ar Firdaus dan anak tersayang Aleesya Nur Dini

Tahun 1432, aku mendapat jawatan baru di sekolah yang agak mencabar
Tahun 1432, aku dapat membeli sebuah mahligai untuk kami sekeluarga
Tahun 1432, aku kehilangan kedua2 datuk kesayanganku

Banyak kenangan manis dan kenangan pahit yang elah kutempuhi
yang menjadikan aku seorang yang tabah

Insyaallah doaku agar aku menjadi insan yg lebih baik tahun depan dan tahun2 seterusnya



No comments:

jom baca entri ni juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...