Thursday, June 13, 2013

Memories flashback 4..tersalah sms

slm semua..
continue lagik cite sy n en suami

sblm ni sy penah crita yg km tukar2 no phone
emm..ms tu mmg berkawan saje sbb sy tak terpk sgt nk ada pkwe time blaja
alkisahnya.sy menerima cabaran dari bestfrens sy spy sms die utk mtk lab report senior
biasala..zaman universiti ni kan cm ada sistem buddies
segala nota kuliah n lab report senior smuanya diperturunkn kpd junior
jd kami exchange la antara kami

satu hari, sy beranikan diri utk sms die kononnya nk mtk la pinjmkan nota tu
ms tu die dh otw dtg kolej sy..tp ms tu jg saya sms ngn bestfrens saya
siap ckp yg abg bom atom nk dtg kolej anta lab report
pastu terkantoi plk p anta kat die..
masa die smpai kat kolej tersyum je perasan yg sy ngn member mmg cite pasal die
kononnya saya dh mmg minat kat die la
huhu..masa tu blm lagi..
tp terharu la ngn kedatangan die dtg kolej sy semata2 nak anta nota tu
dlm hati terdetik..mamat ni cam ok je utk dibuat teman..
hehe...

alhamdulillah..smpai sekarang die xpernah berubah
sentiasa berada di samping saya bila sy memerlukan 
die..tentulah suami saya...
hihihi...

No comments:

jom baca entri ni juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...