Saturday, February 16, 2013

[ share ] Pengalaman Pertama dengan Shaklee

Assalamualaikum..kali ni nak kongsi plak pasal satu produk ni
sy ni dari dulu lagik mmg tak berapa suka mkn ubat..kalo sakit pun tahan jer dulu, tunggu okey
kalo tak okey jugak, dah teruk barula kulat2 mkn ubat...

Vitamin? ni pun satu hal jugak
masa belajar dulu..masuk T5 abah dah belikan vitamin2..
tinggal kat hostel mmg sy selalu rasa ngantuk
mayb sebab jadual yg padat kot..huhu
igt lagik waktu tu abah belikan vit B Shaklee
katanya boleh elakkan mengantuk
masa tu tak igtlah berkesan ke tak sbb bila time prep je mmg tidur selena2nya
teruk kan?

Sblm consume dgn produk Shaklee ni, ada la tertarik ngn post2 kawan2 yg menggunakan produk ni
rugi rasanya tak amek set berpantang aritu..
kalo tak boleh kongsikan pengalaman kat sini..
huhu..tak apelah

apepun..yg buatkan sy terfikir nak amek vitamin ni sbb susu saya berkurangan selepas start keje
nak pam pun rasa tak berbaloi sbb susu tak banyak
masa tu rasa sedih sangat ..kesian baby Hani
baruje umur 3 bulan...saya dah tak boleh berikan yang terbaik utk dia
susu formula adala jugak saya bagi
tapi tak nak lah bergantung sangat..mmg niat nak breast feed sepenuhnya

pastu ada seorang kawan saya ni kenalkan saya ngn produk Shaklee
ada vitamin untuk tambahkan susu
masa tu saya dah tak fikir dah mahal ke murah
mmg nak consume dah sbb susu makin kering...huhu

Alhamdulillah..pengalaman saya sendiri
selepas amek vitamin ni...dengan izin Allah 
penghasilan susu makin bertambah, baby Hani pun semakin cepat kenyang sebab susu makin pekat
Syukur



















Set penyusuan ni mengandungi 
Vita-Lea Iron (multivitamin)
Alfalfa
Vita C
B-Complex

*Ada masa nanti sy kongsikan kebaikan setiap produk ni tau

kalo kawan2 kat luar sana nak try consume produk ni...bole sms saya ek..
0194621560

Perinagatan : Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

jom baca entri ni juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...